We are using cookies that help us give you the best experience of our site. However, by continuing you are agreeing to our use of cookies. more about cookies

Terms & Conditions


Splošni pogoji poslovanja na noni.si




1. Splošno 


S spletnimi stranmi noni.si, noni.hr, noniplanet.net in noniplanet.com upravlja podjetje NoniPlanet, Robert Kocuvan s.p. v nadaljevanju prodajalec.


Pred uporabo spletne strani in spletne trgovine predlagamo, da si preberete te Splošne pogoje poslovanja. Prodajalec si pridržuje pravico do sprememb pogojev kadarkoli in brez vnaprejšnjega obvestila.




2. Dostopnost informacij 


Prodajalec se zavezuje, da bodo uporabniku vselej na voljo naslednji podatki:  identiteta prodajalca (ime in sedež podjetja ter matična in davčna številka) kontaktni podatki, za hitro in učinkovito komunikacijo s prodajalcem (naslov elektronske pošte, telefon, twitter, facebook) informacije o bistvenih značilnostih izdelkov iz ponudbe spletne trgovine način dostave izdelkov informacije o načinu plačila informacije o možnosti vračila izdelkov.




3. Vsebina spletnega mesta 


Vse vsebine, ki se nahajajo na spletnem mestu so informativnega značaja in služijo predvsem informiranju. Noniplanet, Robert Kocuvan s.p. se obvezuje, da bo storil vse kar je v njegovi moči, da bodo podatki na spletnem mestu resnični, zanesljivi in kakovostni. S tem pa ne odgovarja za morebitne tipkarske napake in za zamude ter pomanjkljivosti pri vnašanju ažurnih podatkov.




4. Uporaba informacij in slik 


To spletno mesto je last NoniPlanet, Robert Kocuvan s.p. Prepovedana je kakršna koli zloraba podatkov, slik, besedil in drugih podatkov, ki so del tega spletnega mesta. Prepovedano je kakršnokoli kopiranje, distribucija ali druga uporaba vseh zgoraj navedenih podatkov brez predhodne vednosti in dovoljenja NoniPlanet, Robert Kocuvan s.p..


Na spletnih straneh Noni.si, noni.hr, noniplanet.net in noniplanet.com so uporabljene slike podjetja Morinda, ki je pisno dovolilo njihovo uporabo, kot tudi promoviranje in prodajo blagovne znamke Tahitian Noni™. Tahitian Noni™ je blagovna znamka podjetja Morinda. Slike izdelkov v spletni trgovini noni.si so simbolične. Za morebitne napake pri opisih izdelkov ne odgovarjamo.




5. Cene 


Vse navedene cene so končne cene, ki jih plača kupec za izdelek. V ceno ni vključena poštnina. Podjetje NoniPlanet, Robert Kocuvan s.p. je davčni zavezanec (SI73863661), zato cene vključujejo DDV. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila. Kupoprodajna pogodba med prodajalcem in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme e-sporočilo o potrditvi naročila). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca. Cene na spletni stani noni.si se lahko spreminjajo brez predhodnega obvestila.




6. Varovanje podatkov


Podatke, ki jih boste posredovali pri registraciji in naročanju blaga, bomo v skladu z zakonodajo skrbno varovali. Uporabljeni bodo samo v namen izvedbe vašega nakupa (kontrola naročila, dostava blaga) in interno informiranje/reklamiranje. pravilnik o zasebnosti si lahko preberete tukaj.




7. Naročilo blaga 


Naročilo blaga se opravi v spletni trgovini. Naročilo je možno oddati tudi direktno preko e-pošte info@noni.si ali telefonske številke 041 736 498. Vsi podatki o naročilu so shranjeni pri podjetju NoniPlanet, Robert Kocuvan s.p.. Če naročenega blaga prodajalec ne more odpremiti v obljubljenem roku, o tem obvesti kupca po e-pošti, ki lahko odstopi od pogodbe ali pa si izbere drugi izdelek.




8. Postopek nakupa na noni.si




8.1. Izbira izdelka


Kupec izdelek, ki ga želi kupiti na noni.si doda v košarico. To stori tako, da ob izdelku klikne na Dodaj v košarico. Pojavi se pojavno okno, da je bil izdelek dodan v košarico. Kupec lahko nadaljuje z nakupom. Izdelke v košarici vidi v meniju zgoraj desno, kjer sta prikazana količina izdelkov in vrednost košarice. S klikom na to polje se kupcu prikažejo izdelki, ki so v košarici. Za večji prikaz košarice lahko kupec klikne na "poglej v košarico". Če želi kupec odstraniti določen izdelek iz nakupovalne košarice, mora klikniti na križec x - (odstrani).Kupec lahko v košarici spreminja količino, tako da vnese novo vrednost in pritisne "posodobi".




8.2. Košarica


Ko kupec napolni košarico lahko s klikom na "poglej v košarico" preveri izdelke v košarici. V kolikor želi nadaljevati z nakupovanjem klikne nadaljujte z nakupovanjem. V kolikor želi kupec dokončati naročilo klikne na blagajno.




8.3. Blagajna


Za dokončanje naročila mora kupec izpolniti naslednja polja:


- Označi možnost nakupa - nakup lahko opravi z registracijo, z že obstoječim računom ali kot gost. Registracija omogoča, da se ustvari uporabniški račun in so pri naslednjem naročilu podatki uporabnika že shranjeni ob prijavi z emailom in geslom.


- Osebni podatki in naslov - izpolniti je potrebno vsa polja označena z * - Ime, priimek, email, telefon, naslov, mesto, poštna številka, država ki jih potrebujemo za potrditev in zaključek naročila in za dostavo izdelka.V kolikor se naslov dostave razlikuje od naslova plačila lahko kupec odkljuka Naslov plačnika je enak naslovu prejemnika in vpiše naslov za dostavo.


- način dostave - kupec lahko izbira med osebnim prevzemom na naslovu Kadrenci 4, Cerkvenjak ali dostavo preko dostavne službe GLS. Cena dostave je odvisna od države in teže naročila in je prikazana pod točko 11.


- način plačila - kupec lahko izbira med plačilom po povzetju (samo Slovenija in Hrvaška), plačilom preko paypala in plačilom preko spletne banke oz. po predračunu (z izjemo Hrvaške).



- kuponi, darilne kartice in nagradne točke - če ima uporabnik kodo kupona, bona ali nagradne točke, jih lahko vpiše v ustrezno polje in klikne gumb potrdi.


- pregled naročila - prikazani so vsi izdelki, ki jih je kupec dodal v košarico na noni.si, cena izdelka, strošek dostave, vrednosti DDVja in skupni strošek za plačilo, še predno kupec naročilo zaključi.


- zaključek naročila - kupec lahko na eni strani pregleda ali so vsi izpolnjeni podatki vnešeni in preveri vsebino košarice. Kupec potrdi naročilo s klikom na Potrdite naročilo. Če je naročilo uspešno zaključeno se odpre stran "Naročilo je oddano" in izpiše tekst:  Vaše naročilo je bilo poslano v nadaljnjo obravnavo! Zgodovino in statuse naročil lahko spremljate na strani Moj račun, s klikom na Zgodovina naročil... Po oddanem naročilu kupec prejme tudi e-pošto s potrditvijo naročila. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.




9. Prevzem blaga in način plačila 


Z oddanim naročilom v spletni trgovini noni.si se kupec zavezuje, da bo glede na izbrani način plačila poravnal kupnino. Spletna trgovina noni.si deluje na področju Republike Slovenije in omogoča plačilo preko neposredne bančne transakcije na račun SI56041020113423930, plačilo po povzetju kurirju paketne dostave GLS z gotovino ali s kreditnimi in plačilnimi karticami, ali plačilo preko paypala. V kolikor se plačilo opravi s kartico, GLS obračuna dodatno provizijo v višini 1,43%.  Ob prevzemu pošiljke, ki vam jo dostavi dostavna služba, obvezno podpišite spremne dokumente (dobavnica, …).


Dostava izdelkov naročenih na noni.si je preko paketne dostave GLS mogoča tudi v naslednje države:




Država:                      Način plačila:


Slovenija                   po povzetju, paypal, nakazilo na TRR, z gotovino ob prevzemu na sedežu NoniPlanet, Robert Kocuvan s.p., Kadrenci 4, Cerkvenjak




Hrvaška                    paypal, po povzetju kurirju GLS,


Avstrija                     paypal, nakazilo na TRR


Belgija                      paypal, nakazilo na TRR


Danska                     paypal, nakazilo na TRR


Nemčija                    paypal, nakazilo na TRR


Italija                         paypal, nakazilo na TRR


Luxembourg             paypal, nakazilo na TRR


Nizozemska              paypal, nakazilo na TRR




Ob prevzemu ste v primeru izbire plačila po povzetju dolžni poravnati celotno kupnino za dostavljeno blago. Blago ste dolžni pred prevzemom vizualno in številčno pregledati ter zapisati morebitne vidne poškodbe na embalaži ali blagu.


Z nakupom in izbiro dostave z dostavno službo se kupec strinja, da se zaradi lažje komunikacije med njim in dostavno službo na dostavni obrazec zapiše telefonska številka, ki je bila podana ob nakupu.




10. Dostava 


Dostavo blaga vrši dostavna služba GLS vsak delovni dan med 8.00 in 17.00 uro. Če so izbrani artikli na zalogi, odpošljemo blago v roku enega delovnega dne. Predviden čas dostave je napisan v točki 11.  V času praznikov in med vikendi je rok dobave daljši. Kupec je lahko s strani dostavne službe o dostavi predhodno obveščen po elektronski pošti. Kupec lahko sledi pošiljki na spletni strani http://mojpaket.eu s prevozno številko in geslom, ki ga prejme po emailu, ko prodajalec izroči paket dostavni službi GLS. Kupec zagotovi prevzem blaga v času dostave na naslovu, ki ga je navedel ob naročilu oziroma se dogovori o času in kraju prevzema z dostavno službo.  Kontakt dostavne službe GLS d.o.o. >> https://gls-group.eu/SI/sl/gls-kontakt




11. Strošek in čas dostave 


Strošek dostave je naveden v spodnjih tabelah in je odvisen od države in teže paketa. Vsi spodaj navedeni stroški dostave vključujejo 22% DDV. V času akcije ali s promocijsko kodo je lahko poštnina brezplačna.




Strošek dostave v Slovenijo glede na težo paketa:


0 - 2 kg            3,90 €


2 - 5kg             4,90 €


5 - 30 kg          4,90 €


30 - 50 kg        5,90 €


Predviden čas dostave je 1 delovni dan.




Strošek dostave na Hrvaško glede na težo paketa:


0 - 2 kg            11,90 €


2 - 20 kg          12,90 €


30 - 50 kg        14,90 €


Predviden čas dostave je 1-4 delovne dni.




Strošek dostave v Avstrijo (*1), Belgijo (*2-3), Luksemburg (*2-3), Nemčijo (*1-3) in na Nizozemsko (*2-3) glede na težo paketa
(*Predvideno št. dni dostave)


0 - 2 kg            12,90 €


2 - 5 kg            14,90 €


5 - 10 kg          15,90 €


10 - 20 kg        15,90 €


20 - 30 kg        17,90 €


30 - 50 kg        20,90 €




Strošek dostave v Italijo (*1-3) in na Dansko (*2-3) glede na težo paketa:


(*Predvideno št. dni dostave)


0 - 2 kg            17,90 €


2 - 5 kg            18,90 €


5 - 10 kg          19,90 €


10 - 20 kg        20,90 €


20 - 30 kg        13,90 €


30 - 50 kg        25,90 €




12. Pogodba 


Sklenjena pogodba med podjetjem in stranko bo shranjena v arhivu podjetja. Na pisno zahtevo stranke mu jo pošljemo po pošti. Pogodba se sklepa v slovenskem jeziku.




13. Izdaja računa



NoniPlanet, Robert Kocuvan s.p. ob dostavi izdelkov kupcu doda tudi račun in sicer v A4 formatu. Na računu je razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila.




14. Preklic naročila 


Uporabnik lahko prekliče naročilo v roku ene ure od oddaje naročila. Preklic naročila je možen izključno preko e-pošte info@noni.si, kjer morajo biti navedeni podatki: številka naročila, ime in priimek kupca, naslov kupca. S tem se bo potrošnik izognil nepotrebnim stroškom vračila blaga, saj pošiljka v primeru pravočasnega sporočila ne bo odpremljena.




15. Vračilo prejetega blaga 


Kupec ima pravico, da v 14-ih dneh od prevzema izdelka sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek povratne dostave vračila blaga. O nameravanem vračilu nas mora kupec pisno obvestiti in sicer na kontaktni e-mail: info@noni.si. Blago mora potrošnik vrniti prodajalcu v 30 dneh po sporočilu o odstopu. Kupec, ki od pogodbe ali naročila odstopi, mora blago vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec. Prodajalec mora kupcu vrniti vsa opravljena plačila v roku 30 dneh po sporočilu o odstopu od pogodbe. Kupnino mu vrne preko TRR ali paypala v primeru da je bilo naročilo plačano preko paypala.Gotovinskih vračil ne izvajamo.




16. 30 dnevna garancija na zadovoljstvo 


V kolikor kupec ni 100% zadovoljen s produktom, ki ga je že odprl in poskusil, lahko v roku 30 dni od prevzema izdelka sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Količina, ki jo prodajalec prizna kot poskusno je 1 liter. Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je povratna poštnina vračila blaga. O nameravanem vračilu nas mora kupec pisno obvestiti in sicer na kontaktni e-mail: info@noni.si. Prodajalec kupcu pošlje obrazec za vračilo izdelka, ki ga mora kupec izpolniti. Vsi izdelki, razen enega litra, ki ga je poskusil morajo biti pri tem nepoškodovani in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec. Prodajalec mora kupcu vrniti vsa opravljena plačila v roku 30 dneh po sporočilu o odstopu od pogodbe. Kupnino mu vrne preko TRR, ali paypala v primeru da je bilo naročilo plačano preko paypala. Gotovinskih vračil ne izvajamo.




17. Točke zvestobe 


Z nakupom lahko kupec pridobi točke zvestobe - nagradne točke, ki jih lahko v obliki popusta izkoristi pri naslednjem nakupu. Število točk, ki jih kupec prejme je napisano ob izdelku. Točke lahko kupec izkoristi v obliki popusta pri naslednjem nakupu na spletni strani noni.si – ena točka prinaša 10 centov popusta. Kupec točke prejme, ko je naročilo zaključeno, o tem je obveščen preko emaila. Prodajalec lahko kadarkoli spremeni vrednost točke ali jih odstrani.




18. Partnerski affiliate program


Splošne pogoje partnerskega affiliate programa si lahko preberete tukaj.




19. Trditve o izdelkih 


Zakoni EU in lokalni zakoni prepovedujejo vsakršno omenjanje bolezni, bolečin ali telesnih sistemov, kadar gre za promocijo prehrambenih izdelkov. Ta zakon velja, četudi so trditve popolnoma resnične in prepoveduje tako namigovanja na preventivo, ozdravitev ali zdravljenje kot tudi izrecne izjave. 


Velja tako za neposredne trditve kot tudi osebna priporočila, saj bi ta lahko denimo govorila o zdravilni uporabi izdelkov. Tako ne samo, da ne smemo izjavljati, da lahko izdelki ozdravijo bolezen, temveč prav tako ne smemo niti namigniti na to, da bi nam lahko pomagal pri tej bolezni. 




20. Osebna priporočila in mnenja


Priporočila morajo temeljiti na lastnih izkušnjah, pri njih pa se je potrebno izrecno izogibati vsakršnim trditvam o preventivi, ozdravitvi, zdravljenju ali predpisovanju.Na noben način ne smejo vključevati omenjanja bolečin, telesnih sistemov ali bolezni.  Priporočila morajo biti na primer omejena na: „Uporabljam izdelek Tahitian Noni™ in ga toplo priporočam.“




21. Kaj lahko poveste o Tahitian Noni™Original


Sadeže in sok rastline Morinda citrifolia uživajo Polinezijci že več kot 2000 let. 


Tahitian Noni™ preučujejo znanstveniki po vsem svetu. 


Tahitian Noni™je bil predmet številnih znanstvenih raziskav. 


Tahitian Noni™ je ekskluziven izdelek družbe Morinda. 


Tahitian Noni™ sedaj pije na tisoče ljudi, ki ga toplo priporočajo.  




22. Česa ne smete povedati o soku TAHITIAN NONI™ 


Tahitian Noni™ ozdravi katerokoli bolezen in/ali odpravlja bolečine. 


Tahitian Noni™ se uporablja za zdravljenje vseh vrst bolezni in/ali pri odpravljanju bolečin. 


Tahitian Noni™ pomaga pri zdravljenju katerekoli bolezni in/ali odpravljanju bolečine. 


Tahitian Noni™ je nadomestilo za redno medicinsko zdravljenje ali zdravila na recept.




23. Osnovni podatki 


NoniPlanet, Robert Kocuvan s.p.


Kadrenci 4


2236 Cerkvenjak


Slovenija 


Smo davčni zavezanec ID za DDV: SI73863661


TRR odprt pri NKBM: SI56041020113423930




Tel: 041 736 498


Email: info@noniplanet.net


Internetni naslov: noni.si, noni.hr, noniplanet.com in noniplanet.net